Pages

Tuesday, June 23, 2009

Anda ada kemahiran???

Salam,
Semoga anda sentiasa sihat dan ceria, jadikan hari ini lebih baik dari semalam.
Setiap orang mempunyai bakat yang sama namun kenapa mereka tidak mencapai kejayaan yang sama?? Sebagai contoh seorang ahli sukan lumba lari, pastilah bakat utama adalah berlari tetapi adakah mereka mencapai kejayaan yang sama dalam setiap perlumbaan? Pasti tidak ada yang hebat dalam larian jarak jauh, ada yang hebat dalam larian jarak sederhana dan ada yang jadi ahli pecut. Kenapa ia berbeza walaupun asasnya ialah larian? Ini kerana mereka mempunyai kemahiran yang berbeza. Setiap kemahiran adalah tersendiri. Bagi pelari jarak jauh ketahanan fizikal dan ketahanan mental perlu lebih kerana jarak larian yang jauh dan mungkin melibatkan cuaca yang berbeza. Berbanding dengan pelari pecut, mereka memerlukan tenaga yang pantas bagi memecut.
Setiap kemahiran boleh dipelajari dan diajar. Bagi seorang ahli perniagan kemahiran pemasaran adalah amat penting kerana ia yang akan menentukan hasil jualan sesuatu produk. Walaupun produk tersebut hebat tetepi tidak diketahui orang mana mungkin ia boleh terjual. Anda sebagai usahawan perlulah mempelajari kemahiran dalam pemasaran.
Bagi memastikan pasaran yang luas anda perlu mempunyai ramai bakal pembeli. Dengan menggunakan internet pada masa kini ia menjadi lebih mudah. Kadang-kala promosi yang anda lakukan tidak memerlukan modal langsung. tetapi hasil yang diperolehi adalah amat lumayan.
Salah satu kaedah promosi yang yang anda perlu lakukan ialah menarik para pembeli menggunakan program Twitter. Saudara Alvin Phang telah mencipta satu kaedah menarik pengunjung menjadi ahli twiter anda. Bilangan ahli yang ramai akan menjadikan pemasaran anda lebih meluas. Bagi mendapatkan maklumat lanjut klik pada link dibawah.

http://www.twitterlinesystem.com

Dengan bonus yang disediakan sudah pasti akan dapat menarik lebih ramai pengunjung menjadi ahli twitter anda. Teknik yang diajar menggunakan video dan hanya mengambil masa yang singkat untuk dipasang.

Sekian wassalam...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...